דף הבית » יום 239, נטלי. טבע הדברים

יום 239, נטלי. טבע הדברים

כך נפגשנו: הראיון עם נטלי מתפתל. התחלנו מדבר אחד ובסוף הגענו לדבר אחר. חשבתי לרגע שסטינו מהדרך, אבל בסוף הכל מתחבר לאג'נדה שנטלי מדברת עליה. לחיות טבעי. לא רק בקליפה, אלא קודם כל מבפנים, בבחירות שלך. שיש כיסוי לאמירה.

ובחיים כמו בחיים, יש מידיי פעם בוחן פתע שבודק עד כמה אדם נאמן לדרך שלו. מה שיפה בבוחן הזה, שכל תשובה מתקבלת, העיקר שהיא מדויקת עם הלב. תשאלו את נטלי.

1. מה זה ‘טבעי’ בשבילך?

לפעול לפי חוקי הטבע, כמה שפחות להתערב.

2. מה זה אומר?

למשל חיסונים, אני מאמינה שמחלות לא מגיעות סתם. אם יש למשל מחלת ילדות, כמו אדמת, שכל הילדים חולים בה, יש לזה סיבה. זה לא אומר שרע דבר רע בהכרח, זה מחזק את הגוף. לא צריך לחסן, אפשר לעבור את זה, כי לחיסונים יש את הנזקים שלהם, יש בהם כספית, אלומיניום, DNA של כל מיני חיות. אפשר במקום זה לחזק את הילד, לתת לו צמחי מרפא וויטמנים ולפעמים מספיק לו הנקה וחיבוקים.

מאותה סיבה גם בחרנו שלא למול את בננו מהסיבה שלדעתי העורלה לא סתם שם. יש לה סיבה פיזיולוגית. אז לא משנה כמה מחקרים יוציאו בנושא עדיין אני הכי הכי מאמינה במה שהטבע יצר, הוא החכם מכל ויודע הכי טוב מה נכון. ולכן אני לא אתערב לו, כי אם אתערב לדעתי פה אני מכניסה סיכונים.

3. אילו עוד אספקטים את מקפידה לחיות באופן טבעי?

מזון. לאכול כמה שפחות מעובד, כי הגוף נועד לעכל מזון בצורה מסוימת, זה משפיע על העיכול, על  הספיגה, על הבריאות..

4. מאיפה המודעות?

זה התחיל בלימודים, למדתי נטורופתיה, ולקראת סוף הלימודים העמקתי בנושאים שיותר התחברתי אליהם.

5. גם כשהיית צעירה יותר, הקפדת על אורח חיים טבעי ובריא?

לא.. חייתי חיים מאד 'מעובדים’.. אכלתי בשר, אכלתי כל דבר. במשפחה שלי לא היו ארוחות מסודרות, חיינו על ג'אנק פוד, על ארוחות במיקרו והמבורגרים. חייתי ממש בקיצוניות השנייה מבחינת אורח חיים, עישנתי, אפילו הייתי בלונדינית.. היום אני מישהי אחרת.

6. מה גרם לך להשתנות?

לאט לאט הורדתי מסכות, הורדתי הגנות, וגם הכרתי את בעלי. לפני כן ג הזוגיות שלי שנמשכה מגיל 15 עד 20 לא הייתה טובה.. היום בעלי מעצים אותי. אולי זה קשור לזה שהוא בן 58 ואני בת 26, יש בינינו הפרש של 32 שנה..

7. במה זה מעצים? מה מלמד אותך?

יש ביננו הפרש לא קטן, יותר מפי שתיים ממני ויש לו ילדים שגדולים ממני, הגדול בן 31. אני רואה שכנראה כיוונתי לזה, למרות שאני לא יכולה לומר שזה מה שחיפשתי במודע. מגיל צעיר נמשכת למבוגרים. חיפשתי גבר שאני יכולה להעמיק איתו, לדבר על הנפש, על החיים, ולא רק על כדורגל ומנגל.. ואת זה יש בבן זוג שלי, אנחנו כבר 4 שנים יחד ויש לנו ילד כמעט בן שנתיים.

8. שאני אשאל אותך מה ההורים אמרו על הבחירה שלך..?

ההורים שלי מאד פתוחים, למרות שלפעמים עדין נראה להם מוזר שהם רואים אותנו יחד.. אבל הם אמרו לי שהוא אדם טוב, ושאין אפילו חסרון אחד שהם יכולים להגיד עליו. הם אמרו שאם אני מבינה מה ההשכלות ומקבלת אותן, אז הם גם מקבלים את הבחירה שלי.

9. מה מפחיד אותך בהחלטה הזאת?

המחשבה של עוד 15 שנה, עוד 20 שנה קדימה. איך אני אתמודד עם הזקנה, מה יהיה בעתיד, בשנים שאני אהיה הכי נמרצת.. אבל כשעמדה בפניי ההזדמנות, בחרתי להיות איתו. אנחנו אוהבים וטוב לנו. אנחנו חיים את עכשיו. יש אנשים בלי ההפרש הזה, ופתאום מתגרשים, או שיש משהו בריאותי שמשבש את הזוגיות. אי אפשר לדעת מה יהיה, אנחנו חיים את הרגע.

10. סטינו מהנושא? התחלנו לדבר על לחיות טבעי

טבעי זה גם להיות אותנטי עם עצמך, עם הבחירות שלך. אם אני הייתי צריכה לחיות איך שבסביבה שלי, או לפני חלק מהמשפחה שלי, היו רוצים, הייתי וודאי אומללה, כי לא כולם בעד הבחירה הזאת.

אני מאד שלמה. אנחנו מגדלים יחד ילד, ויש לו סבלנות, כולו שקוע בו, ולא בעבודה ובחברים, ומגדל אותו בצורה מדהימה. יש לנו הוכחה, יש לנו ילד מדהים..(צוחקת: ולא בגלל שאני האמא..)

וגם בקריירה, הוא מאד מפרגן לי ותומך. אני לא בטוחה שעם גבר צעיר באמת הייתה לי אפשרות לפנות ככה את הזמן, כי אני מאד ממוקדת ברצון להיות עצמאית והנה זה קורה.

11. שניכם חיים לפי העקרונות הטבעיים שסיפרת עליהם בהתחלה?

שנינו הפכנו להיות טבעונים. לפני כן, הוא עישן, אכל בשר, הכל רגיל, לא היה מאד מודע לנושא. הייתי צמחונית כשהכרתי אותו, והבריאות הייתה מאד חשובה לי, חקרתי עוד את הנושא, חשפתי אותו למה שמצאתי והוא נדהם מהמידע והחליט לשנות אורח חיים. היום גם הוא טבעוני, לא מעשן, שנינו נמנעים מתרופות כימיות, קונים אורגני, בעיקר משתדלים להיות כמה טבעיים, בחוץ ובפנים.

נטלי שוינקלשטיין , לאתר >

אל תפספסו שום מסע!
הרשמו לעדכונים