דף הבית » יום 124, דפנה. נשמה בצבע.

יום 124, דפנה. נשמה בצבע.

כך נפגשנו: נראה שהיום אנחנו חיים בשפע רוחני. אם בעבר, גם בתרבויות קדומות, היו מגיעים להארה, לאמת בדרך אחת, היום נראה שי אין סוף דרכים. כמו כדור זכוכית מנצץ, לאן שלא תסתכלו, תמצאו עוד שיטה, עוד דרך, עוד אמצעי להתחבר. תמיד מפתיע אותי לגלות עוד דרך חדשה.

לפעמים זה אפילו נשמע קצת מוזר, כמו דפנה שמציירת נשמות. אבל משהו בשיחה, במילים שלה שהיו כל כך אותנטיות ובטוחות, השאיר אותי בלי סימני שאלה.

1. מה זה ציירת נשמות?

יש לי יכולת להתחבר לאנשים ואז לצייר את שורש הנשמה שלהם. סוג של תקשור, אין לזה ממש הגדרה.

2. מה האדם, שמקבל ציור כזה, מבין מזה?

בשורש הנשמה של כל אחד יש את כל היופי והייחודיות שלנו. זה מקום הגבוה שלנו, שכל אחד עושה דרך להגיע אליו, במודע ולא במודע. הציור משקף כמו מראה את כל היכולות שייחודיות לאותו אדם ויש לו תפקיד.

הציור משמש כמו גנראטור ששולח תדרים לדברים שנמצאים בתוכך, מזכיר לעשות את הדרך. גם אם בוחרים שלא לעשות, יש לציור הזה כח והוא עובד ואפשר לעשות איתו תהליך.

3. איך מגיבים אנשים לציורים שלהם?

יש כאלה שמייד מרגישים ‘בום’ כזה של חיבור ויש כאלה שלוקח להם זמן. למשל עכשיו אדם בן 70 שקיבל את הציור שלו אמר לי שזו תעודת הזהות החדשה שלו.. זה לא משהו שמסבירם במילים..

שבוע שעבר הייתה עליי כתבה ב'לאישה’ וקיבלתי טלפונים מאנשים שאמרו שהם לא בטוח יזמינו ציור, אבל חשוב להם להגיד שזה מחמם את הלב..היה בניהם ספר אחד, שאמר שיש לו שנים את העיתון במספרה ואף פעם הוא לא חשב להתקשר למישהו בגלל כתבה, אבל היה לו חשוב להגיד שרואים שאני מדברת אמת ויש משהו כנה במה שאני מספרת.

4. את מכירה עוד מישהו שעושה את זה? איך הגעת לזה?

לא אין.. זה הסטארט-אפ שלי (–צוחקת–) זה הגיע אליי. זה מחבר יכולות של ציור וטיפול שאני עוסקת בהם שנים רבות. אני מציירת ומציגה בתערוכות ואני מטפלת באמצעות קול כבר הרבה שנים.

5. באיזה רגע הבנת שיש חיבור?

לפני 4 וחצי שנים קיבלתי את היכולת. זה היה אחרי שהתגרשתי וסמוך ליום הולדת שלי. נכנסתי לסטודיו לצייר לי ציור לי מתנה ליום הולדת. בתוך החוויה הפנימית הבנתי שאני מציירת לעצמי את המקור של הנשמה שלי. ממש התחילו להגיע הוראות של צבעים, קווים ומה לעשות.

6. לא היה לך ספק?

היה. לפעמים אבדתי את אמונה אמרתי מה אני מבלבלת את השכל, אבל זה דבר שיותר חזק ממני. אני לא יכולה לומר 'לא זה לא עובד’ כשזה עובד. זה קורה מחוץ לשליטה שלי.

7. איך את מסבירה שמכל האנשים, את זו שניחנת ביכולת הזו?

המקרה שלי דומה להרבה אנשים שהגיעו להארה דרך תהום שהם היו בה. אני התמודדתי עם דברים בחיים שאילצו אותי לחוות המון סוגים של טיפול ולבסוף לרפא את עצמי. הרווחתי ב – 10 אצבעות את מה שאני עושה היום. אני יכולה בביטחון לעמוד מול אנשים ולומר להם אני שפויה, אני דוברת אמת, כדאי לכם לנסות.

8. נשמע שזה מצריך יכולת גבוהה של ריפוי

הצלחתי להגיע למקום של ריפוי גבוה ברמה העצמית מול אבא שלי, שפגע בי מינית כשהייתי ילדה, ודרך עצמי הגעתי לפיוס מלא איתו. לחיבור של אחדות לחוויה של אהבה גבוהה, כזאת שמדברים עליה. אהבה שאינה תלויה בדבר.

זה היה לי מוזר להגיע לרגש כזה כלפיו, מילא לסליחה, מילא לחמלה, אבל אהבה? אני זוכרת שהייתי המומה ברגע שזה הגיע. נסעתי באוטו וכמעט עשיתי תאונה מההבנה הזאת. אבל זה קרה ואז צמחו לי כנפיים. זה נקרא יכולת ריפוי גבוהה, אם הגעתי לזה, יש לי מה לתת.

כשאת בוחרת בתור אישה להתפייס עם אנשים קרובים או רחוקים, כל עוד הם גם בחיים, גם לך יצמחו כנפיים.

לאתר של דפנה ארגמן >

אל תפספסו שום מסע!
הרשמו לעדכונים