מסעות

פרויקטים נוכחיים

אני ויאיוי

את העבודות של יאיוי קוסמה פגשתי במקרה. הגעתי לטייט בלונדון ב- 2011, ראיתי המון נקודות אדומות על הקירות והלכתי בעקבותיהן. נכנסתי לתערוכה ענקית, ויצאתי ממנה

קראו עוד »

האי טשימה

האי טשימה נמצא 20 דקות בלבד מנאושימה, ונראה אחרת, אי טרופי קטן ויפייפה. המון גוונים של ירוק, ופרחים צבעוניים, שמעידים שיורד פה הרבה מאד גשם

קראו עוד »

אמנות. זה הזמן – נאושימה

אחרי יומיים בנאושימה וטשימה, בהם נשמתי, אכלתי, בהיתי רק אמנות, ברחובות של האיים היפייפים האלה, הגיע הזמן לדבר על אמנות. וולקאם בנמל בנאושימה. יאיוי קוסמה,

קראו עוד »

OMG JAPAN!!

שום דבר לא הכין אותי לדבר הזה שנקרא ‘יפן’. כמה שקראתי, כמה סיפורים ששמעתי, במציאות הכל אחרת. אמנם חיים רגילים, בית, עבודה, אוטובוסים, בניינים, אבל

קראו עוד »

Osaka – first impression

להגיד נחיתה באוסקה, בארץ שמהשניה הראשונה גורמת לך להמריא, הממ.. קצת בעיה לוגית. ככה דמיינתי את אוסקה לפני שהגעתי: וזה די דומה רק בלי הסאונד.

קראו עוד »
מדיניות פרטיות

אל תפספסו שום מסע!
הרשמו לעדכונים